Thursday, November 13, 2008

PYNT














This post I will write in norwegian, it´s much easier for me to describe. Sorry about that Ü

For et par dager siden var jeg innom den søte butikken PYNT i Porsgrunn som drives av blogger Lykke & Lykkeliten. Butikken bugner av gamle og nye saker, noe hentet fra USA og andre ting fra loppa. Eller hva med en "one of a kind" kjole sydd av gamle retro tekstiler? De er utrolig fine. Som hun selv sier "jeg tar inn ting som jeg selv kunne tenke meg å ha hjemme". Jeg håper det er mange som finner veien fram til PYNT og gjør den store julehandelen der, for det er jo slike butikker vi vil ha! Butikkene med det lille ekstra, de som har det ikke alle andre har. Lykke til PYNT!

8 comments:

Anonymous said...

Dette ble flott, Jeanette. Jeg fikk ennå mer lyst til å ta turen til Porsgrunn nå!
Hilsen Heidi

Maria said...

Åhh ja, hvor ville jeg gerne komme og besge butik "Pynt", men indtil da, er det herligt at se en lille reportge her fra dig, og ikke mindst at kigge inde til Lykke & Lykkeliten.

Håber at maaaange tager turen forbi Pynt og handler stort ind til jul.

Klem Maria

Maria said...

SÅ mycket roliga saker det fanns där!!

Mina said...

Vakker butikk!:) Må virkelig ta turen innom en gang!

Flotte bilder du har tatt også:)

Kveldsklem:)

Tove said...

Så utrolig flotte bilder, det er noe med lyset... Morsomt å se bilder fra en annens "synsvinkel":)

Brigg said...

ÅÅÅ hun har bare SÅ mye fint!! Jeg klør etter å tilbringe laang tid der inne. Men akk så langt unna!

tavelhus said...

ÅÅÅ vilken underbar butik!
Maria

Anonymous said...

Jeg ønsker meg så inderlig en tur til den butikken!!! Jeg har fulgt hele prosessen hennes og gledet meg over åpningen og alle bilder derfra..Jeg er så lei av kjedebutikker og masseproduksjon..
Toves butikk har så definitivt det lille ekstra..Måtte konseptet hennes bli en stor success!!!!
Det er sånne butikker vi vil ha!!
Synd jeg bor så langt unna..
Gøy at du la ut bilder derfra :)